Håll möten för idrottsföreningen

En stor del av att driva en idrottsförening är att hålla möten. Om er förening inte har bra lokaler där ni kan hålla era viktiga möten kan det vara en bra idé att hyra ett mötesrum i en annan lokal. Men att hitta konferensrum kan vara svårt och därför får du nedan tips på hur du kan hitta bra mötesrum så att ni som sitter i styrelsen kan planera idrottsföreningens framtid.

Boka ett mötesrum

Genom att besöka Helio kan du få tag på bra mötesrum i Malmö och Stockholm. Helio är ett företag som sysslar med att erbjuda coworkingställen såväl som mötesrum. På deras hemsida kan du se om de har mötesrum tillgängliga som ni kan boka för att hålla era möten för att kunna bedriva ert arbete med idrottsföreningen vidare. Det enda du behöver göra är att besöka Helios hemsida och klicka dig vidare till kategorin för konferens och mötesrum. Där kan du se vilka mötesrum som finns att boka. Det går att boka mötesrum även fast ni inte är medlemmar.

Det finns flera olika mötesrum att välja bland, då de kan ordna event för allt mellan 2 personer upp till 200 personer. Så oavsett om ni bara är ett fåtal personer eller många kan ni hitta mötesrum där ni kan hålla möte för idrottsföreningen. Mötesrummen är utrustade med allt det ni behöver, till exempel skärmar, wifi och whiteboardtavlor. Det finns även möjlighet att få mat eller fika om ni behöver ladda energin mellan all planering.